Новините

Като деца не понасяме новините. Те са онова скучно и досадно предаване, което започва в ключови моменти от деня и към което възрастните са изключително пристрастени. В него обикновено става въпрос за извънредно безинтересни или пък твърде ужасяващи случки от всевъзможни места по света. Минава време обаче и в един момент се оказваме изолирани от някоя гореща тема на масата, на която сме се събрали с приятели. Тогава се оказва, че останалите гледат Новините. Прибираме се у дома, включваме телевизора и попадаме в 1800тният епизод на някоя сапунена опера – героите са ни непознати, историята им ни е непозната, дори това, за което говорят не е съвсем ясно какво е. Новините, разбира се, са наясно с това. Затова се стараят да обяснят всичко максимално ясно и на съвсем разбираем език.

Проблемът е, че и те не знаят какво точно се случва. Това, с което те се занимават е да пресяват различни информационни канали, за да ни осигурят лесносмилаеми новости. Как да определят кое е важно и кое не е? С помощта на PR агенциите. Тези добронамерени структури прерамкират различни събития, така че да не засегнат интересите на клиентите им. Кой може да определи кое е съществено и кое не е? Още по-трудно е когато целият буламач е гарниран с прилично количество сълзлив шум и светски глупости.

Дори прекият новинарски източник – репортажът е само една мултимедиина пародия на безпристрастност. Newswipe представят самата схема за успешен репортаж в няколко лесни за следване стъпки.

Реклами

Вашият коментар

Filed under Uncategorized

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

Connecting to %s